Poradenství je určeno pro každého. Mými klienty jsou lidé v problémových situacích i lidé úspěšní a ambiciózní s motivací na sobě dále pracovat. Někteří potřebují vyřešit sami sebe a vztahy. Jiní řeší spor smírnou cestou či hledají praktickou pomoc se sepsáním právních podání a smluv. Mnozí si neví rady s jednáním na úřadech a soudech. Někdy poskytuji dílčí pomoc v krátkodobém horizontu, jindy dlouhodobou spolupráci u klientů, kteří potřebují pomoci v mnoha ohledech. Tak, jak je život rozmanitý, taková je i škála klientů, kteří mne oslovují. Mými klienty jsou čeští občané i cizinci.
JAK A KDE PORADENSTVÍ POSKYTUJI
Dostupnost poradenství se snažím co nejvíce přiblížit Vám. Žádná pomoc není dost kvalitní, pokud si pro ni přijdete unavení s mnoha dalšími vlivy všedního dne, který máte právě za sebou či teprve před sebou. Někteří z Vás jste časově vytíženi tak, že se v běžném pracovním čase uvolnit nemůžete. Proto jsem si pro Vás připravila vedle standardních možností i alternativy, které jsou velmi oblíbené. Pro první setkání a konzultace složitých situací však preferuji osobní kontakt, který je pro Vás i pro mne velmi důležitý.
- Časová dostupnost – jsem Vám k dispozici v dopoledních a odpoledních hodinách, po domluvě i večer a o víkendu.
- Místní dostupnost – poradenství i mediaci poskytuji zejména v Praze a na přání či pozvání dojíždím do okruhu 250 km od Prahy. Prostor pro mediaci musí splňovat kritérium diskrétnosti a musí být vybaven stolem, židlemi a flipchartrem nebo tabulí.
- Kancelář – standardní místo setkání pro všechna jednání a mediaci.
- Telefonická konzultace – pokud jste již mým klientem, ve složitých a neodkladných situacích Vám mohu poskytnout konzultaci po telefonu ad hoc (pro konkrétní situaci).
- Skype – oblíbený způsob poradenství. Je vhodné pro Vás, kteří máte čas v pozdějších hodinách, rádi jednáte z pohodlí domova, nebo bydlíte daleko či v zahraničí. (nelze využít pro mediaci)
- Kavárna, čajovna – velmi moderní a žádaný způsob vhodný pro první osobní setkání a u poradenství ohledně jednodušších situací či dílčích úkonů. (nevhodné pro mediaci)
- Prostory úřadů a institucí – pokud jste klientem nějaké instituce či organizace a jejich pracovníci zhodnotí, že druh mého poradenství nebo mediace jsou pro Vás přínosné, mohu se na pozvání dostavit k jednání i do sídla jejich působení. (zejména OSPOD a neziskové organizace)
- Procházka v terénu – ač to může znít úsměvně, mnoho z Vás vítá konzultace při chůzi na čerstvém vzduchu v parcích nebo klidných částech města. Zejména od jara do podzimu je tato forma vyhledávána. (nevhodné pro mediaci)
MÉ ZÁSADY
Orientace na klienta
- pracuji na základě Vašich individuálních potřeb
- jsem vstřícná k Vašim podnětům a představám
- efekt poradenství spočívá v aktivním hledání nejlepšího řešení Vaší situace
- jednotlivé druhy pomoci jsem provázala tak, abyste zbytečně neztráceli čas a sílu na dalších dílčích místech či úřadech
- v případě potřeby spolupracuji s dalšími odborníky, zejména právníky, notáři a psychology
Nezávislost
- ve své činnosti mám svobodu a vlastní zodpovědnost
- jsem vázána pouze Vašimi zájmy a mohu jednat tak, jak Vaše situace vyžaduje
- pokud shledám možný střet zájmů v jakékoliv oblasti, předem Vás upozorním
Mlčenlivost
- zachovávám absolutní mlčenlivost s ohledem na Vaše důvěrné informace
- zproštěna mlčenlivosti mohu být pouze na základě zákona
Poctivost a spolehlivost
- důvěra v mou poctivost a spolehlivost je Vaší významnou investicí
- mé jednání k Vám je vždy otevřené
- finančně vykazuji pouze reálný čas věnovaný Vaší věci bez průtahů
- jednám ve Vašem nejlepším zájmu bez postranních úmyslů a zamlčování důležitých skutečností a informací
Nestrannost
- u vícestranných jednání vždy vyžaduji přítomnost všech zúčastněných stran
- pokud Vám již poskytuji jakékoliv poradenství či služby a bude potřeba přizvat další stranu k mediaci, nemohu již v takovém případě vystupovat jako mediátor, mediaci v takovém případě odmítnu a pomohu Vám zprostředkovat jiného mediátora
Etika
- u vyjednávání a získávání protistran ke spolupráci, dbám na dodržování veškerých právních a etických aspektů
- poradenství je postaveno na principu dobrovolnosti
- vícestranná jednání vedu pouze ke spokojenosti všech zúčastněných stran